❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

سردار هور

چهارشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۲۶ ب.ظ

تیرماه سال ۱۳۹۳ کنگره بزرگداشت شهید علی هاشمی برگزار شد. هیچکدام از همرزمان شهید در مراسم حضور پیدا نکردن . برادر شهید هاشمی می گه : بدا به حال اونایی که ادعای یاری و همرزمی شهید را داشتن اما هیچکدام تو مراسم بزرگداشت شهید حضور نداشتن. . دبیر کنگره هم که با عنوان «ناشناخته مثل هور» برگزار شد گفته: انتظار داشتیم مسئولانی که سال‌ها با سردار شهید علی هاشمی در خط مقدم جبهه‌ها حضور داشتند و گفتنی‌های بسیاری از این شهید بزرگوار داشتن در این محفل حضور می‌یافتن اما ظاهرا این گونه تقدیر شده تا شهید علی هاشمی همانند ۳۰ سال گذشته که در غربت بود، الآنم در غربت باشه .


************************************************************


شهید هاشمی از کودکی فرد مظلومی بود ، همیشه شخصیت پرگذشتی داشت و همه ابعاد شخصیتش یک خاطره اس. وقتی صحبت از علی هاشمی می‌شه و از همرزمانش می‌خوایم که خاطره‌ای نقل کنند اول لبخند می‌زنن چون به یاد لبخند شهید علی هاشمی می‌افتند ... او همواره در گرفتاری‌ها و ناراحتی‌ها هم لبخند می‌زد. هشت سال در تمام عملیاتها شرکت کرد و همیشه هم به عنوان یک نیرو می‌جنگید نه به عنوان فرمانده و در کنار بسیجی‌ها در جنگ حضور داشت و سرانجام هجده روز قبل از پذیرش قطعنامه به شهادت رسید.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی