❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

نماز اول وقت

پنجشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۳۲ ب.ظ

 گویند حضرت موسی علیه السلام به خداوند عرض کرد: پاداش کسی که نمازش را اول وقت به جا آورد، چیست؟ فرمود: خواسته‌هایش را برآورده می کنم و بهشتم را برای او مباح می گردانم.

در یکی از جلسات تمرینی تیم ملی فوتبال،  سردار آزمون  بازیکن جوان  تیم ملی یکدفعه غیبش می زنه و اثری ازش پیدا نمی شه. وقتی دنبالش می گردن ، می بینن در گوشه‌ای مشغول خوندن نمازه. جوان ۲۰ ساله ی گنبدی حتی وسط تمرین هم به فکر نماز اول وقتش بوده.   

سردار آزمون که زاده ی ۱۱ دی ۱۳۷۳ در  گنبد کاووس و از برادران عزیزه اهل سنته در مسابقات فوتبال جام دوستی روسیه ۱۳۹۱ در ترکیب تیم ملی جوانان با به ثمر رساندن ۷ گل در ۶ بازی به مقام آقای گلی این مسابقات می رسه.

این جوان برومند در آذرماه سال ۱۳۹۱ به باشگاه روبین کازان روسیه می ره . سردار گفته بود مسلمان بودن مردم تاتارستان یکی از دلایل رفتنش به این تیمه .  آزمون در جام ملت‌های آسیا ۱۳۹۳ در میان ملی‌پوشان ایران حضور داشت و موفق شد ۲ گل به ثمر برسونه.

امام صادق صلوات الله علیه می فرمایند شیعیان ما را در سه چیز بیازمایید:

·        در اوقات نمازشان، که چگونه بر آنها مواظبت می‏‌کنند؛

·        در اسرارشان، که چگونه آنها را از دشمنان ما حفظ می‏‌کنند

·        و در اموالشان، که چگونه با آن به برادران خود کمک می‏‌کنند.

مرحوم  علامه طباطبایی و  آیت الله بهجت از آیت الله  سید علی قاضی نقل می کنن که می فرمود: اگر کسی نماز واجبش را  اول وقت بخواند و به مقامات عالیه نرسد مرا لعن کند.

پ . ن . ما چقدر به نمازمون، به خصوص به نماز اول وقت اهمیت می دیم ؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی