❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

❇ تلنگر ❇

بیا! بیا ! بیا ! بی قرار هم باشیم نه بی خیال هم

بیمارستان تخصصی سرطان حضرت عبدالعظیم(ع)

جمعه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۶:۴۴ ب.ظ

بیا زاویه دیدمان را تغییر دهیم، اطرافیانمان را به خوبی ببینیم و شادیهایمان را با آنها به اشتراک بگذاریم.

!!بیا از کوچک‌ترین مهربانی‌هایی که می توانیم برای اطرافیانمان همراه داشته باشیم نیز نگذریم؛ محبت کردن به کسانی که الزاماً نمی‌توانند محبت ما را جبران کنند و حتی شاید هرگز ما را نبینند و نشناسند تا برایمان کاری انجام دهند؛ از جمله بیمارانی که رمقی برای بدنشان و اندوخته‌ای برای خرج کردن ندارند.

واقعیت این است که ما شاهد کمبود بیمارستان تخصصی سرطان در سطح کشور هستیم. یعنی علی‌رغم افزایش تصاعدی تعداد مبتلایان تعداد مراکز درمانی حتی برای بیماران کنونی نیز کم است چه برسد به دو تا سه سال آینده که تعداد بیماران متأسفانه افزایش پیدا می‌کند.  

بیا تا آجر به آجر بیمارستانی بسازیم که ماحصل مهربانی‌های کوچک مردم کشورمان است؛ بیمارستان حضرت عبدالعظیم(ع) بیمارستان تخصصی سرطان در شهرری . همراه شوید برای جاودانه کردن خیرات. عملیات احداث نخستین بیمارستان تخصصی سرطان در کشور به همت سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت مردم، خیرین و متخصصان و با همکاری دستگاه های مرتبط با حوزه سلامت آغاز شده است.

برای مشارکت در این طرح خداپسندانه و انسان دوستانه # ۶۴ *۷۳۳ * را شماره گیری فرمایید.  

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی